maandag 27 september 2010

Optreden "Wat aars"

Zaterdagavond opgetreden tijdens het feest van zus Frieda en veel complimenten gehad.
We hebben 12 nummers ten gehore gebracht, dit was ruim een half uur muziek. De locatie waar het gegeven werd, was Wat Aars in Onderdijk.

maandag 13 september 2010

Oefenavonden

De oefenavonden zijn prima gegaan, versterkt klinkt toch wel even anders.
Gelijk de volgorde bepaald, klaar voor het eerste optreden.

maandag 6 september 2010

Eerste optreden

Onze eerste optreden zal tijdens een verjaardag plaatsvinden. We willen op 25 september (mijn zus wordt dan 50 jaar) 12 nummers laten horen. Komend weekend oefenavond in de studio kijken hoe het versterkt klinkt.